Saturday 26 January 2013

Tutorial : Cara download Blogskin

Hye awak semua...
Apa khabar semua???
Yeahhh,, aku telah kembali dengan skin yang terbaru...
Comel tak skin nie??? Comelkan???
Sebenarnya,, nie bukan hasil kreativiti aku tapi aku guna blogskin...
Skin kat situ semua comel-comel..
Sampaikan aku rasa malas nak guna template lain...
Korang nak guna blogskin juga ker??? 

Tapi kali nie aku nak ajar korang cara download dulu..
Cara nak edit-edit,, lain kali ok...
Oklah,, let's begin..

 Sebelum tu, tekan sini dulu.

 First of all,, korang pilih skin kegemaran korang kat sini. Contohnya, aku pilih skin yang kat bawah nie.

  Amacam comel tak skin tu hehhe.. sekarang korang kena scroll ke bawah nanti korang akan jumpa yang macam kat bawah nie.. 


JUmpa tak yang sebijik macam kat atas tu ok, first korang klik dekat PREVIEW tu untuk tengok lebih dekat.. bila dah puas hati, barulah boleh download.. tak tahu kat mana nak download kat mana lagi sayang ooi,, dekat BLOGGER MAIN tu lha...  nampak tak

Haa, sekarang tunggu dia habis download dalam  beberapa saat,, nanti dia akan keluar macam nie ..


  
Haa, sekarang apa lagi,, pergi dapur, bancuh kopi dan makan pasta.. erm,, bestnya. hahhaxx.. takdelha,,, gurau jer.. sekarang copy kod dalam notepad tu dan paste lha..
  
 Oh yaa, jangan lupa revert to classic template dulu.. baru paste.. kalau tak, confirm tak menjadi.. 
  
 Cukup untuk hari nie.. ...


No comments:

Post a Comment