Friday 7 June 2013

Assign Jobs : Jom buat duit dengan mudah...

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum.....


Hye ebelibadi.... Alhamdulillah, makin hari makin ramai jer yang daftar Assign jobs nie, kan??  Ke ada lagi yang belum join???  kalau korang nak tahu, Assign Jobs nie berbeza sangat-sangat dengan Churpchurp dan Says .

Kalau churpchurp atau Says, korang kena suruh orang klik, kan?? Tapi, kalau dengan Assign Jobs, korang ada kerja khusus nak kena buat... hehehe... Masih bersekolah dah kena kerja... Kerja-kerja yang kena dibuat macam korang join segmen... mesti korang pernah kan??? tak perlu suruh orang klik-klik link pun...memang gampang yang amat, bukk.. *eh? minah indon sesat*

Kalau korang daftar, korang akan diberi wang pendahuluan sebanyak $2.00 .. duit yang diberi adalah dalam US Dolar...tapi untung kita kan... sebab dolar, kalau nak ditukarkan kepada RM kena darab 3... wow, aku kaya,aku kaya... *ok, aku gila -_-*

Ohh yaa,, lupa nak bagitahu... kerja-kerja yang dia suruh seperti like page fb, share post, komen, subscribe , last sekali korang kena printscreen sebagai bukti yang korang buat apa yang diorang suruh... lepastu, korang tunggu je lha.. kalau diorang puas hati dengan hasil kerja korang, diorang akan bayar korang.. tapi kalau diorang tak puas hati, diorang takkan bayar lha.. *padan muka, jahatnya aku*

Kalau korang ajak kawan , korang akan dapat $1.00.. lumayan kan???  so, jom lha sign up.... 

nak join??? klik -----> Sini

Alhamdulillah, aku baru jer join... tapi, dah dapat $3.35 ... Nie pun sebab malas.. Kalau tak, mesti lagi banyak, ... hermm *dabik dada sikit*.. hehehhe

No comments:

Post a Comment